Главная » ПІДГОТОВКА ДО ШКОЛИ » МАТЕМАТИКА » Математика для малят Робочий зошит для дітей 6 років Гнатківська О.М. - ПІП -


        

Математика для малят Робочий зошит для дітей 6 років Гнатківська О.М. - ПІП -

Математика для малят Робочий зошит для дітей на 6 році життя Гнатківська О.М., Хребтова Н.Р. Серія «Рік за роком, крок за кроком» ( Підручники і посібники )

В наявності

 

Артикул: 978-966-07-2944-5
Видавник: ПІП
Ціна:
25,00 Грн

в корзину:
  шт.  

П’ятирічна дитина цікавиться всім, що відбувається довкола. Вона пильно спостерігає, наполегливо пізнає, досліджує і, як результат, розвивається. Цей посібник допоможе дитині в ігровій формі пізнавати елементарні математичні поняття, формувати мислення та певні практичні навички.
На шостому році життя малюк навчиться порівнювати предмети за різними ознаками (розміром, формою, масою), зіставляти групи предметів за кількістю (більше, менше, порівну, стільки ж), лічити в межах 10, співвідносити число з кількістю предметів, розуміти склад чисел у межах 10.
У процесі роботи з посібником у дитини формуватимуться вміння орієнтуватися в просторі (ліворуч — праворуч; над — під; між, посередині; високо — низько; далеко — близько; угорі—унизу), у напрямах руху (угору—униз; зліва—направо; справа — наліво). Завдання посібника сприятимуть засвоєнню понять «спочатку», «потім», «раніше», «пізніше», допоможуть зорієнтуватися у визначенні частин доби (ранок, день, вечір, ніч) та пір року (осінь, зима, весна, літо).
Значна частина завдань має практичну спрямованість: «проведи лінії», «замалюй», «постав крапки», «обведи лінією» тощо. Виконання завдань ґрунтується на принципі «від простого до складного» та передбачає послідовну посторінкову роботу із зошитом. Різноманітні наліпки допоможуть урізноманітнити завдання, підтримати інтерес до їх виконання та водночас сприятимуть вивченню кольорів, числел першого десятка, знаків «+»,«-» й «=».
Формулювання завдань слід читати виразно та допомогти дитині зрозуміти, як їх виконувати. Під час заняття кожні 10-12 хвилин варто робити перерву. За одне заняття достатньо виконати завдання однієї сторінки. Якщо дитина втратила інтерес до роботи, то не варто наполягати на її продовженні. Важливо знайти індивідуальний темп для кожного малюка, щоб заняття приносили йому задоволення.
Дорослим варто бути терплячими і доброзичливими, вислуховувати міркування дитини, не нав’язувати правильної відповіді. Заняття слід організовувати так, щоб дитина навчалася граючись. У цьому допоможуть герої Грайлик і Веселинка, які супроводжуватимуть малюка упродовж усього зошита, залучатимуть до спільної діяльності.
Не забувайте похвалити дитину, підбадьорюйте та заохочуйте її різноманітними наліпками. Працюйте разом з малюком, використайте унікальний шанс спостерігати за його розвитком, активно впливати на цей процес і радіти успіхам!

Видавник: ПІП

МНЕНИЯ И ВОПРОСЫ ПОСЕТИТЕЛЕЙ

Нет мнений. Станьте первым и добавьте свое мнение или вопрос.

ZjI0OD